חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
בריאות

לייבא תרופות מחו"ל זה כבר לא סיפור - כך תעשו זאת בקלות

מערכת שורש  א טבת, תשפד  13/12/2023

בהליך ייבוא תרופות חשוב לפנות ל"בית מקרחת מקוון" שיש לו ניסיון עשיר בתחום זה. בית המרקחת יוכל לאתר את התרופה המבוקשת בחו"ל במחיר הטוב ביותר וידאג להביאה עם משלוח מיוחד ישירות לבית הלקוח

תגיות:

נכון שיש בישראל כמות גדולה של תרופות זמינות, אבל כל הזמן יוצאות לשוק העולמי תרופות חדשות ויותר מתקדמות ויעילות, שעדיין לא הגיעו לארץ. בימינו ניתן לייבא אותן באופן אישי עם הליך הרבה פחות מסובך ממה שאתם חושבים.

שינוי בגישת משרד הבריאות מקלה על ייבוא אישי של תרופות

עד לא מזמן ייבוא תרופות מחו"ל היה כרוך בהליך מורכב וסבוך שלא תמיד ניתן היה להוציאו לפועל. בעייתיות זו נבעה מגישה של משרד הבריאות, שדרש קבלת אישור מטעמו עבור התרופות המיובאות, מתוך רצון להבטיח שהתרופות המגיעות לישראל יהיו איכותיות. בפועל, גישה זו מנעה מאנשים רבים להשיג תרופות ספציפיות גם אם קיבלו עבורן המלצה מרופא.

למרבה השמחה, בשנים האחרונות גישה זו השתנתה עם הקלה משמעותית של משרד הבריאות בהליך של ייבוא תרופות אישי, שאינו לצורכי ממכר. למען יישומו יש למלא טופס ייעודי המעיד שהתרופה מיועדת רק לשימוש אישי לתקופה של עד חצי שנה.

הליךי יבוא תרופות יעיל ומהיר

freepik

בימינו ייבוא תרופות הינו הליך הרבה יותר פשוט ומהיר מאשר בעבר, בו הרופא הממליץ על התרופה המיובאת יכול להזמינה אונליין בעזרת בתי מרקחת הפועלים באופן מקוונים, שיש להם את הידע והיכולת לבצע ייבוא תרופות במהירות וביעילות. לשם כך יש למלא במחשב עבור משרד הבריאות טופס 29 ולאחר מכן יש להדפיסו ולקבל חתימה ידנית של הרופא המטפל, ומשם להעבירו לטיפול של בית המרקחת.

הטופס עצמו כולל הסבר מדוע המטופל נדרש לתרופה זו שאינה רשומה במשרד הבריאות, וכן את שמה הגנרי והמסחרי של התרופה המבוקשת, מנת תרופה שעל המטופל ליטול, תדירות נטילתה ומספר החודשים שהוא יעשה בה שימוש לתקופה שלא עולה על חצי שנה.

בהמשך, לאחר מילוי של הטופס בית מרקחת מקוון ידאג להעבירו לידי משרד הבריאות. לאחר שהבקשה אושרה הוא ידאג להזמין מחו"ל את התרופה המבוקשת בפרק זמן של עד חודש, ובמקרים דחופים גם מספר ימים.

בית מרקחת מומלץ לייבוא תרופות

בכדי לזכות בהליך ייבוא תרופות מהיר וחלק חשוב לפנות לבית מקרחת מקוון שיש לו ניסיון עשיר בתחום זה. בית המרקחת יוכל לאתר את התרופה המבוקשת בחו"ל במחיר הטוב ביותר וידאג להביאה עם משלוח מיוחד ישירות לבית הלקוח. כמו כן, בית מרקחת מנוסה בתחום יוכל במידת הצורך לייבא תרופות עם הליך מזורז, ויהיו לו את הכלים לאתר גם תרופות מיוחדות ונדירות.

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
בחירת כתרים איכותיים לשיניים לחיוך קורןמערכת שורשכתרים דנטליים הם השקעה רבת ערך בבריאות הפה וברווחה הכללית שלך. על ידי בחירת איש מקצוע מכובד ומיומן לצרכי הכתר הדנטלי שלך, אתה מבטיח שתקבל את השחזורים האיכותיים ביותר
הכנה לתהליך הפונדקאות - פרטים מרכזיים שיש לקחת בחשבוןמערכת שורשהכנה יסודית היא המפתח לתהליך פונדקאות מוצלח. על ידי התחשבות בפרטים חיוניים אלה, הורים מיועדים יכולים לצאת לדרך משנת חיים בביטחון
לא רק בית מרקחת: השירותים המתקדמים שלא הכרתםמערכת שורשאם בעבר בתי מרקחת סיפקו רק תרופות ובייחוד כאלו עם מרשם, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין
שם השולח
תוכן ההודעה